Ben Wertheim (Lid in de Orde van Oranje-Nassau)

Vorig jaar nam onze Ben Wertheim ( Ben voor intimi) afscheid uit het bestuur, dit na 30 intensieve en indrukwekkende jaren. Binnen onze vereniging hadden we Ben al diverse malen geëerd voor zijn bijdrage in onze club, maar op 26 april 2023 kreeg Ben alsnog de kers op de taart. Gelokt met een doortrapte list kreeg Ben op kasteel Nijenrode in Breukelen uit handen van burgemeester Ap Reinders, samen met 6 anderen, een koninklijke onderscheiding. Onder het toeziend oog van genodigde familie en sportvrienden, die ALLEN in het complot zaten, kreeg Ben de onderscheiding opgespeld en had de burgemeester een mooie woorden in petto. Ben was zichtbaar geroerd en ontroerd. Maar geen woord was gelogen: Ben is nu lid in de orde van Oranje-Nassau. En terecht!