Beste leden,

2022 is bijna voorbij, gauw afsluiten dit jaar lijkt mij. De oorlog in Oekraïne, onrust in diverse landen, vulkaanuitbarstingen her en der en ander ongein, en dichterbij de energiecrisis en stikstofproblemen ( met protesterende boeren), mensen die van een voetstuk vallen (o.a. the Voice, DWDD, NOS (?)). Kortom een jaar om niet trots op te zijn.

Gelukkig draait het bij onze vereniging weer redelijk normaal. Er wordt volop enthousiast getraind door jong en oud, we hadden weer kampioenen in de competitie, het Jos Dijkerstoernooi is weer gehouden, op maandag 9 januari 2023 is er weer een nieuwjaarsborrel in bar Bloemstede (neem ook uw partner mee, mag best!), op donderdag 19 januari 2023 is weer een Open Tafeltennistoernooi Maarssen, kortom we draaien weer als een tierelier. En ook niet te vergeten natuurlijk het Clubkampioenschap op dinsdag 20 december.
Nog even spannend is het hoe de aangekondigde huurverhoging gaat uitpakken (hoe gaat dat er voor ttv Maarssen uitzien) en hoe het is om geen trioteams meer te hebben in de competitie. Maar wat mij vooral het meest van het hart moet is dat wij, het bestuur van ttv Maarssen, zo trots zijn op jullie, onze leden. De afgelopen 2 jaar zijn, vanwege Corona, niet makkelijk geweest. Toch zijn jullie, onze leden, achter de vereniging blijven staan. En dat zegt veel! Dank daarvoor.

Het bestuur wenst u fijne dagen en ik zou zeggen: op naar een beter 2023!

Uw voorzitter, Ton van ‘t Sant

Najaarscompetitie 2022

Dit najaar zijn er slechts 2 teams die Trio spelen maar wel 12 teams voor de Duo.

De teams zijn als volgt ingedeeld:

Team Trio Punten Plaats

1 - 3e kl.