Om deze pagina te bekijken is een wachtwoord nodig. Weet je dit niet of je bent het vergeten vraag het dan aan via deze link. Wachtwoord opvragen

Toen een aantal jaren geleden de 55+ groep fors groeide ontstond er ongewild een tweedeling binnen onze club. Immers, deze groep laat zich zelden of nooit op dinsdag- en donderdagavond zien, op een enkeling na natuurlijk. En zo is de situatie ontstaan dat de 55+ ers nauwelijks andere spelers binnen de club kennen, het tegenovergestelde is ook waar. Dus als er binnen de club iets over iemand geschreven wordt mag je veronderstellen dat 50% van de spelers geen idee heeft over wie het gaat.

Nu zal een "wie is wie" pagina dit probleem niet oplossen maar het geeft wel iedereen een handvat om even op de site te zoeken welk gezicht er bij de genoemde naam hoort.

Sta jij er nog niet tussen of wil je de huidige foto vervangen? Stuur dan een foto naar: info@ttvmaarssen.nl